Konfiguracja zaproszeń w sklepie internetowym

Czat może być sposobem, dzięki któremu zwiększymy ilość interakcji z klientem na naszej stronie. Jednak aby do tego doszło należy odpowiednio skonfigurować zaproszenia narzędzia LiveChat Jeżeli chodzi o konfigurację narzędzia czat to ważny jest tu zarówno aspekt wizualny, jak i ustawienia techniczne. Dziś weźmiemy pod uwagę te drugie. Zacznijmy od tego, że zaproszenia (powitania) to … Continued

Od czego zacząć wprowadzanie czata?

Obsługa klienta na czacie staje się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem, chociaż stanowi nowość na rynku polskim. Jeżeli jest to pierwsze zetknięcie firmy z takim narzędziem i formą komunikacji nie wszystko będzie od początku zrozumiałe. Od czego więc zacząć wprowadzanie czatu na stronę? Bardzo ważnym aspektem jest odpowiednia konfiguracja wizualna okna czatu. Czat powinien być spójny … Continued

Jakie błędy można popełnić prowadząc czat?

Instalując po raz pierwszy narzędzie do obsługi czatów na swojej stronie można popełnić wiele błędów, zarówno konfiguracyjnych, jak i dotyczących obsługi zarówno klienta, jak i samego narzędzia. Warto więc zwrócić uwagę na najczęściej popełniane błędy i starannie ich unikać. Jednym z ważniejszych błędów jakie można popełnić podczas konfigurowania czatu jest jego wygląd. Jeżeli czat nie … Continued

Jak sprzedawać przez LiveChat?

Instalując czat na stronie może on pomóc w realizacji działań sprzedażowych. Jak je dobrze zdefiniować zadania stawiane czatowi i jak pomóc klientowi w dokonaniu zakupu na stronie? https://www.youtube.com/watch?v=Pya5y1YoNgI

Leady generowane przez formularz vs. przez chat

Ważnym aspektem dla każdej firmy jest uzyskanie danych kontaktowych do potencjalnych klientów. Formularze kontaktowe, które często znajdują się na stronach nie zawsze w pełni spełniają swoją rolę. Jak więc uzyskać dane kontaktowe od osób, które odwiedzają stronę i mogą zostać klientami? Z pomocą w tej kwestii przychodzi czat. Na większości stron standardowym sposobem pozyskiwania danych … Continued

Jak wykorzystać pełen potencjał chatu?

Instalacja czatu na stronie pozwala na obsłużenie większej ilości klientów w tym samym czasie niż podczas rozmowy telefonicznej. Jednak jeżeli nie posiadamy doświadczenia w używaniu tego typu narzędzia możemy nie wykorzystać pełni jego potencjału. Co należy więc zrobić, aby czat spełnił swoją funkcję należycie? Zainstalowanie narzędzia czatu na stronie to dopiero pierwszy krok. Ważne jest … Continued

Uruchom bezpłatny trial LiveChat!

5-minutowa instalacja, licencja TEAM na 14 dni, niewymagana karta kredytowa.

Chcesz lepiej poznać narzędzie LiveChat, aby wejść na wyższy poziom obsługi swoich Klientów?

X