1

Dla klientów

Czat zawsze dostępny dla Twoich klientów

Użytkownicy strony mogą rozpocząć rozmowę w dowolnym momencie podczas przeglądania strony. Instalacja LiveChat na większej liczbie stron pozwoli Ci na kontakt z jeszcze większą ilością klientów.

LiveChat Tour: For customers

Zaangażuj klientów na swojej stronie

Uczyń pierwszy krok w rozmowie zapraszając klientów do czatowania. Zaproszenia automatycznie wyświetlają się klientom dając im znać, że jesteś gotowy pomóc.

LiveChat Tour: Engage customers on your website

Zbieraj oceny i podnoś jakość obsługi klienta.

Oceny pozostawiane przez klientów jasno pokażą obszary, gdzie niezbędna jest weryfikacja działań celem podniesienia zadowolenia użytkowników z udzielanej przez czat pomocy.

LiveChat Tour: Get graded by customers

Poczuj docenienie przez klientów

Klienci zachwyceni obsługą klienta mogą szybko przejść do Twoich kanałów społecznościowych, aby podziękować za szybką pomoc.

LiveChat Tour: Earn praise

Nadaj oknu czata dostosowany wygląd

Ustaw kolory pasujące do Twojej strony www oraz dodaj logotyp, aby okno czata było spersonalizowane.

LiveChat Tour: Give your chat a custom look
2

Dla agentów

LiveChat Tour: For Agents

Skup się na szybkim obsługiwaniu klientów

Kolory kółek symbolizujące kolejne rozmowy pokażą, która rozmowa wymaga reakcji w pierwszej kolejności.

LiveChat Tour: Speed of response

Rozwiązuj zapytania od klientów szybko i efektywnie

Wbudowane narzędzia pozwalają poznać treść pytania klienta z wyprzedzeniem oraz skorzystać z przygotowanych wcześniej gotowych odpowiedzi.

LiveChat Tour: Solve customer cases quickly

Przescrolluj w górę, aby zobaczyć historię poprzednich rozmów

Możesz łatwo przeglądnąć treść poprzednich rozmów zanotowanych z danym użytkownikiem, aby łatwiej i szybciej odpowiedzieć na jego kolejne pytania.

LiveChat Tour: History of previous chats

Zgłoszenia typu ticket to pierwszy krok do obsługi klienta w modelu 24/7

Klienci będą w stanie zostawić Ci wiadomość, na którą szybko odpowiesz nawet kiedy w danej chwili czat na stronie będzie offline z braku agentów gotowych na podjęcie rozmowy.

LiveChat Tour: Tickets - the first step towards 24/7 support

Korzystaj z LiveChat razem z narzędziami, które znasz i lubisz

Skorzystaj z integracji, aby podnieść możliwości obecnie wykorzystywanych aplikacji takich jak CRM.

LiveChat Tour: Tools

Rozmawiaj z klientami gdziekolwiek jesteś: z biura lub mobilnie

Aplikacje na przeglądarkę, Windows, Mac, iOS oraz Android pomogą nawiązać rozmowy zawsze i wszędzie.

LiveChat Tour: Applications
3

Dla managerów

Nadzór oraz pełny obraz stanu działania Twojego Działu Obsługi Klienta

Uzyskaj jasny obraz dotyczący stanu obsługi klienta poprzez wybrane dane z siedmiu ostatnich dni.

LiveChat Tour: For managers

Zbuduj i łatwo zarządzaj swój zespół obsługi klienta

Twórz nowe konta klientów, przydzielaj zadania oraz określaj ich godziny pracy.

LiveChat Tour: Build and manage your support team

Pracuj z agentami, aby podnieść ich umiejętności i jakość świadczonej obsługi klienta

Sprawdź wyniki agentów w statystykach, analizuj przeszłe rozmowy, śledź ich rozmowy na żywo jako superwizor..

LiveChat Tour: Check on the quality of service

Jasne dane dotyczące efektywności

Skorzystaj z dokładnych raportów dla zbadania i analizy pracy agentów.

LiveChat Tour: Reports
  • Statystyka satysfakcji

    Zobacz w jakim stopniu klienci są zadowoleni z obsługi klienta.

  • Liczba czatów

    Liczba przychodzących czatów w określonym okresie czasu.

  • Rozwiązane zgłoszenia ticket

    Tickets, które zostały pozytywnie załatwione przez agentów.

  • Źródła ticketów

    podział źródeł pochodzenia zgłoszeń typu ticket.

  • Czas pierwszej odpowiedzi

    Mierzy średni czas pierwszej odpowiedzi klienta, który pozostawił zgłoszenie typu ticket.

  • Nowe tickety

    Liczba spraw, które nie mogły być rozwiązane poprzez czat.

  • Średni czas oczekiwania klienta w kolejce

    Średni czas jaki klient, który znalazł się w kolejce musiał czekać na nawiązanie rozmowy.

  • Cele

    Zobacz ile czatów kończy się sprzedażą lub pozyskaniem lead’a.

  • Ilość klientów, którzy oczekiwali w kolejce

    Ilość klientów, którzy musieli oczekiwać w kolejce przed rozpoczęciem rozmowy.

  • Dostępność

    Ilość czasu, w którym agenci czat byli dostępni dla klientów.

  • Czas rozwiązania ticketa

    Pokazuje ile czasu zajmuje agentom rozwiązanie ticketa.

  • Eksport

    Zaplanuj automatyczny eksport wybranych typów danych, aby został w określonej porze wysłany przez e-mail.

Rozpocznij bezpłatny okres testowy!!

instalacja w 5 minut
testowanie planu „TEAM” przez 30 dni
karta płatnicza nie jest wymagana