1

Usatysfakcjonuj swoich klientów

Why LiveChat: Help those who need it

Pomóż tym, którzy tego potrzebują

Porozmawiaj z osobami na stronie i skieruj ich we właściwe miejsce.

Większość zapytań rozwiążesz podczas rozmowy

8 na 10 razy nie będziesz musiał kontynuować kontaktu z klientem innym kanałem, gdyż będziesz w stanie pomóc już podczas rozmowy czat.

Zobacz oceny pozostawiane po rozmowie

Analizuj jakość obsługi klienta dzięki statystyce ocen pozostawianych przez klientów po rozmowie.

oceny LiveChat

LiveChat pozwala na więcej niż telefon i e-mail.

Skończ z klientami, którzy muszą czekać na Twoją odpowiedź! Zaskocz ich szybkim kontaktem i odpowiedzią na ich potrzeby.

Why LiveChat:
2

Zwiększ zyski

Why LiveChat:

Twoją stronę przeglądają właśnie potencjalni klienci.

Odkryj nowe możliwości biznesowe nawiązując kontakty z tymi osobami poprzez czat, już teraz!

Usuń przeszkody hamujące klientów przed zakupem

Przestań tracić klientów podczas procesu zakupowego, dzięki poprowadzeniu ich krok po kroku na wypadek trudności.
Why LiveChat:
Why LiveChat:

“Leady pozyskane przez LiveChat przynoszą dodatkowe $65000 obrotu każdego miesiąca.”

 

Nate Johnson, Plasticprinters.com

 
3

Śledź swoje postępy jako agent

Skróć czas obsługi klienta

Mierz prędkość swojej odpowiedzi i zmniejszaj ją z każdym miesiącem.

Podnieś oceny zadowolenia pozostawiane przez Twoich klientów

Analizuj postępy i nigdy nie przestawaj podnosić jakości obsługi klienta.

Sprawdź kto najlepiej obsługuje Twoich klientów

Wyróżnij osoby, które najlepiej obsługują klientów i spraw by inni agenci uczyli się na ich przykładzie.
4

Zapewnij efektywną obsługę klienta

Skonfiguruj i przyjmuj setki czatów

Wystarczy kilka minut aby skonfigurować narzędzie.

Oszczędzaj czas i pieniądze rozmawiając na raz z wieloma klientami

Jeden agent LiveChat może przeprowadzić dziennie 10 razy więcej rozmów niż konsultant telefoniczny.
Why LiveChat: Scoreboard

Czatuj z komputera i komórki

Pomagaj klientom z biura, dojeżdżając do pracy lub z domu dzięki aplikacjom mobilnym LiveChat.

Łatwo rozpocząć z nim pracę, ciężko zrezygnować z jego wygody

Spraw, aby LiveChat stał się Twoim podstawowym kanałem dotarcia do klienta już dziś.

Bezpieczny jak sejf

LiveChat dba o to, abyś tylko Ty miał dostęp do zapisu komunikacji ze swoimi klientami.

Rozpocznij bezpłatny okres testowy!

instalacja w 5 minut testowanie planu „TEAM” przez 30 dni karta płatnicza nie jest wymagana

Chcesz nauczyć się dobrze prowadzić chat

na swojej stronie?

Mamy dla Ciebie kompendium wiedzy o LiveChat!

A w nim m. in: 

  • - od czego zacząć wprowadzanie chata
  • - jak aktywizować użytkownika na czacie
  • - 5 sposobów na wzrost sprzedaży w e-commerce z użyciem chata

Kompendium zostało wysłane na Twój e-mail

Życzymy przyjemnego czytania!