Instalacja w 5 min · Przetestuj plan Team przez 14 dni · Karta płatnicza niewymagana
Rozpocznij darmowy okres próbnyMałe biuro / Biuro domowe
20
/miesiącza agenta
rozliczane rocznie
albo $24 płatność miesięczna
60 dniowa historia chatów
Twoje rozmowy będą przechowywane w archiwach przez 60 dni.Podstawowa konfiguracja okna
Konfiguracja wizualna jest ograniczona do zmiany szablonu i koloru widgetu.System ticketów
Wbudowany system ticketów, który pozwoli Ci tworzyć, zarządzać i śledzić trudniejsze sprawy. Możesz także użyć go do obsługi wiadomości e-mail i wiadomości pozostawionych, gdy Twój LiveChat jest w trybie offline.Ochrona danych
Bezpieczne 256-bitowe szyfrowanie SSL dla odwiedzających stronę i agentów łączących się z LiveChat.Pełnoetatowy zespół wsparcia.
41
/miesiącza agenta
rozliczane rocznie
albo $49 płatność miesięczna
Nielimitowana historia czatów
Wszystkie Twoje rozmowy będą przechowywane w archiwum.Pełna konfiguracja okna czatu
Pełna konfiguracja widgetu włączając zmianę szablonu, kolorów, widoczności, pozycji czata. Możesz również edytować wyświetlane w oknie testy oraz logo.System ticketów
Wbudowany system ticketów, który pozwoli Ci tworzyć, zarządzać i śledzić trudniejsze sprawy. Możesz także użyć go do obsługi wiadomości e-mail i wiadomości pozostawionych, gdy Twój LiveChat jest w trybie offline.Ochrona danych
Bezpieczne 256-bitowe szyfrowanie SSL dla odwiedzających stronę i agentów łączących się z LiveChat.Podstawowe raporty
Raporty z czata i ticketów oraz codzienne podsumowywanie aktywności na koncie.Grupy agenta
Możesz podzielić swój LiveChat według działów. W ten sposób możesz kierować rozmowy do odpowiednich agentów.Wiele wyglądów okna
Możesz umieścić LiveChat na wielu stronach internetowych. Każdą implementację można dostosować osobno.Dział Obsługi Klienta
59
/miesiącza agenta
rozliczane rocznie
albo $69 płatność miesięczna
Nielimitowana historia czatów
Wszystkie Twoje rozmowy będą przechowywane w archiwum.Pełna konfiguracja okna czatu
Pełna konfiguracja widgetu włączając zmianę szablonu, kolorów, widoczności, pozycji czata. Możesz również edytować wyświetlane w oknie testy oraz logo.System ticketów
Wbudowany system ticketów, który pozwoli Ci tworzyć, zarządzać i śledzić trudniejsze sprawy. Możesz także użyć go do obsługi wiadomości e-mail i wiadomości pozostawionych, gdy Twój LiveChat jest w trybie offline.Ochrona danych
Bezpieczne 256-bitowe szyfrowanie SSL dla odwiedzających stronę i agentów łączących się z LiveChat.Zaawansowane raportowanie
Pełny zestaw raportów dotyczących czatów, ticketów, przewidywanego obłożenia czatami i czasów odpowiedzi. Dostępność raportów na życzenie pozwalające generować cykliczne raporty na zadany temat.Grupy agenta
Możesz podzielić swój LiveChat według działów. W ten sposób możesz kierować rozmowy do odpowiednich agentów.Wiele wyglądów okna
Możesz umieścić LiveChat na wielu stronach internetowych. Każdą implementację można dostosować osobno.Prognozy kadrowe
Raport informujący o liczbie agentów potrzebnych do obsługi chata.Harmonogram pracy
Skonfiguruj godziny pracy agentów, aby zapewnić płynne przejścia między zmianami.Firmy z listy Fortune 500
indywidualna umowa
z rozliczeniem rocznym
Nielimitowana historia czatów
Wszystkie Twoje rozmowy będą przechowywane w archiwum.Pełna konfiguracja okna czatu
Pełna konfiguracja widgetu włączając zmianę szablonu, kolorów, widoczności, pozycji czata. Możesz również edytować wyświetlane w oknie testy oraz logo.System ticketów
Wbudowany system ticketów, który pozwoli Ci tworzyć, zarządzać i śledzić trudniejsze sprawy. Możesz także użyć go do obsługi wiadomości e-mail i wiadomości pozostawionych, gdy Twój LiveChat jest w trybie offline.Ochrona danych
Bezpieczne 256-bitowe szyfrowanie SSL dla odwiedzających stronę i agentów łączących się z LiveChat.Zaawansowane raportowanie
Pełny zestaw raportów dotyczących czatów, ticketów, przewidywanego obłożenia czatami i czasów odpowiedzi. Dostępność raportów na życzenie pozwalające generować cykliczne raporty na zadany temat.Grupy agenta
Możesz podzielić swój LiveChat według działów. W ten sposób możesz kierować rozmowy do odpowiednich agentów.Wiele wyglądów okna
Możesz umieścić LiveChat na wielu stronach internetowych. Każdą implementację można dostosować osobno.Prognozy kadrowe
Raport informujący o liczbie agentów potrzebnych do obsługi chata.Harmonogram pracy
Skonfiguruj godziny pracy agentów, aby zapewnić płynne przejścia między zmianami.Dedykowany account manager
Zostanie Ci przydzielony dedykowany menedżer konta, który pomoże Ci we wszystkim, od konfiguracji przez zaawansowane użytkowanie po optymalne wykorzystanie LiveChat.Szkolenia produktowe
Sesja szkoleniowa, która nauczy Twoich agentów, jak efektywnie korzystać z LiveChat do sprzedaży i wsparcia. Szkolenie to zapewni wiedzę niezbędną do prawidłowego wdrożenia LiveChat.Wsparcie informatyków
Nasi informatycy pomogą Ci w niestandardowych implementacjach i integracji LiveChat z istniejącym oprogramowaniem.Pomoc ws. bezpieczeństwa
Nasi specjaliści będą gotowi doradzać w zakresie najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa LiveChat w Twojej firmie.Logowanie jednokrotne (SSO)
LiveChat jest gotowy na integrację z rozwiązaniami typu SSO dla przedsiębiorstw lub chmurowymi (w oparciu o SAML 2.0).Odkryj różnice w każdym indywidualnym planie i dowiedz się więcej o naszym produkcie.
Starter
Team
Business
Enterprise
Cena / miesiąc (rozliczane co roku)
Cena / miesiąc (rozliczane miesięcznie)
Strona Możliwość umieszczenia wysoce funkcjonalnego widget czatu na swojej stronie internetowej.