Dla dużych i małych firm

Instalacja w 5 min · Przetestuj plan Team przez 14 dni · Karta płatnicza nie wymagana

Starter

Małe biuro / Biuro domowe

LiveChat pricing plans
$

16

/miesiąc

za agenta
rozliczane rocznie

albo $19 płatność miesięczna

60 dniowa historia chatów

Twoje rozmowy będą przechowywane w archiwach przez 60 dni.

Podstawowa konfiguracja okna

Konfiguracja wizualna jest ograniczona do zmiany szablonu i koloru widgetu.

System ticketów

Wbudowany system ticketów, który pozwoli Ci tworzyć, zarządzać i śledzić trudniejsze sprawy. Możesz także użyć go do obsługi wiadomości e-mail i wiadomości pozostawionych, gdy Twój LiveChat jest w trybie offline.

Ochrona danych

Bezpieczne 256-bitowe szyfrowanie SSL dla odwiedzających stronę i agentów łączących się z LiveChat.

Team

Pełnoetatowy zespół wsparcia.

LiveChat pricing plans
$

33

/miesiąc

za agenta
rozliczane rocznie

albo $39 płatność miesięczna

Nielimitowana historia czatów

Wszystkie Twoje rozmowy będą przechowywane w archiwum.

Pełna konfiguracja okna czatu

Pełna konfiguracja widgetu włączając zmianę szablonu, kolorów, widoczności, pozycji czata. Możesz również edytować wyświetlane w oknie testy oraz logo.

System ticketów

Wbudowany system ticketów, który pozwoli Ci tworzyć, zarządzać i śledzić trudniejsze sprawy. Możesz także użyć go do obsługi wiadomości e-mail i wiadomości pozostawionych, gdy Twój LiveChat jest w trybie offline.

Ochrona danych

Bezpieczne 256-bitowe szyfrowanie SSL dla odwiedzających stronę i agentów łączących się z LiveChat.

Podstawowe raporty

Raporty z czata i ticketów oraz codzienne podsumowywanie aktywności na koncie.

Grupy agenta

Możesz podzielić swój LiveChat według działów. W ten sposób możesz kierować rozmowy do odpowiednich agentów.

Wiele wyglądów okna

Możesz umieścić LiveChat na wielu stronach internetowych. Każdą implementację można dostosować osobno.
bestseller

Business

Dział Obsługi Klienta

LiveChat pricing plans
$

50

/miesiąc

za agenta
rozliczane rocznie

albo $59 płatność miesięczna

Nielimitowana historia czatów

Wszystkie Twoje rozmowy będą przechowywane w archiwum.

Pełna konfiguracja okna czatu

Pełna konfiguracja widgetu włączając zmianę szablonu, kolorów, widoczności, pozycji czata. Możesz również edytować wyświetlane w oknie testy oraz logo.

System ticketów

Wbudowany system ticketów, który pozwoli Ci tworzyć, zarządzać i śledzić trudniejsze sprawy. Możesz także użyć go do obsługi wiadomości e-mail i wiadomości pozostawionych, gdy Twój LiveChat jest w trybie offline.

Ochrona danych

Bezpieczne 256-bitowe szyfrowanie SSL dla odwiedzających stronę i agentów łączących się z LiveChat.

Zaawansowane raportowanie

Pełny zestaw raportów dotyczących czatów, ticketów, przewidywanego obłożenia czatami i czasów odpowiedzi. Dostępność raportów na życzenie pozwalające generować cykliczne raporty na zadany temat.

Grupy agenta

Możesz podzielić swój LiveChat według działów. W ten sposób możesz kierować rozmowy do odpowiednich agentów.

Wiele wyglądów okna

Możesz umieścić LiveChat na wielu stronach internetowych. Każdą implementację można dostosować osobno.

Prognozy kadrowe

Raport informujący o liczbie agentów potrzebnych do obsługi chata.

Harmonogram pracy

Skonfiguruj godziny pracy agentów, aby zapewnić płynne przejścia między zmianami.

Enterprise

Firmy z listy Fortune 500

LiveChat pricing plans Kontakt

indywidualna umowa
z rozliczeniem rocznym

Nielimitowana historia czatów

Wszystkie Twoje rozmowy będą przechowywane w archiwum.

Pełna konfiguracja okna czatu

Pełna konfiguracja widgetu włączając zmianę szablonu, kolorów, widoczności, pozycji czata. Możesz również edytować wyświetlane w oknie testy oraz logo.

System ticketów

Wbudowany system ticketów, który pozwoli Ci tworzyć, zarządzać i śledzić trudniejsze sprawy. Możesz także użyć go do obsługi wiadomości e-mail i wiadomości pozostawionych, gdy Twój LiveChat jest w trybie offline.

Ochrona danych

Bezpieczne 256-bitowe szyfrowanie SSL dla odwiedzających stronę i agentów łączących się z LiveChat.

Zaawansowane raportowanie

Pełny zestaw raportów dotyczących czatów, ticketów, przewidywanego obłożenia czatami i czasów odpowiedzi. Dostępność raportów na życzenie pozwalające generować cykliczne raporty na zadany temat.

Grupy agenta

Możesz podzielić swój LiveChat według działów. W ten sposób możesz kierować rozmowy do odpowiednich agentów.

Wiele wyglądów okna

Możesz umieścić LiveChat na wielu stronach internetowych. Każdą implementację można dostosować osobno.

Prognozy kadrowe

Raport informujący o liczbie agentów potrzebnych do obsługi chata.

Harmonogram pracy

Skonfiguruj godziny pracy agentów, aby zapewnić płynne przejścia między zmianami.

Dedykowany account manager

Zostanie Ci przydzielony dedykowany menedżer konta, który pomoże Ci we wszystkim, od konfiguracji przez zaawansowane użytkowanie po optymalne wykorzystanie LiveChat.

Szkolenia produktowe

Sesja szkoleniowa, która nauczy Twoich agentów, jak efektywnie korzystać z LiveChat do sprzedaży i wsparcia. Szkolenie to zapewni wiedzę niezbędną do prawidłowego wdrożenia LiveChat.

Wsparcie informatyków

Nasi informatycy pomogą Ci w niestandardowych implementacjach i integracji LiveChat z istniejącym oprogramowaniem.

Pomoc ws. bezpieczeństwa

Nasi specjaliści będą gotowi doradzać w zakresie najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa LiveChat w Twojej firmie.

Logowanie jednokrotne (SSO)

LiveChat jest gotowy na integrację z rozwiązaniami typu SSO dla przedsiębiorstw lub chmurowymi (w oparciu o SAML 2.0).

Zaufało nam ponad 28 000 firm na całym świecie

Porównaj plany LiveChat

Odkryj różnice w każdym indywidualnym planie i dowiedz się więcej o naszym produkcie.

Starter

Team

Business

Enterprise

Cennik

Cena / miesiąc (rozliczane co roku)

$16 za agenta
$33 za agenta
$50 za agenta
Kontakt

Cena / miesiąc (rozliczane miesięcznie)

$19 za agenta
$39 za agenta
$59 za agenta
-

Czat i monitorowanie

Aplikacje Aplikacja online, dla komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych. Sprawdź naszą stronę produktową, aby uzyskać więcej informacji na temat aplikacji.

Predefiniowane odpowiedzi Za pomocą predefiniowanych odpowiedzi możesz przywoływać gotowe wiadomości z krótkimi tagami i wysyłać je podczas czatów.

Ankiety przed czatem i po czacie Zbierz cenne informacje na początku i na końcu każdego czatu.

tylko domyślne

Formularz ticketu Otrzymuj wiadomości pozostawione na LiveChat po godzinach jako tickety.

tylko domyślne