Narzędzia e-commerce

LiveChat działa również jako oprogramowanie do czatowania w e-commerce. Będziesz mógł zidentyfikować potencjalnych nabywców i zaangażować ich, śledząc jednocześnie ich zakupy zrealizowane podczas rozmowy przez LiveChat.

Cele

Będziesz mógł śledzić wszystkie rozmowy, które doprowadziły do ​​sprzedaży za pomocą funkcji celu. Możesz ustawić korzystne warunki, do których chcesz dotrzeć, np. sprzedaż lub rejestrację, po czym automatycznie powiązać je z czatami. Kiedy tylko cel zostanie osiągnięty podczas rozmowy, LiveChat powiadomi Cię o tym.

Cele to najlepszy sposób na obliczenie ROI twoich czatów. Działają również świetnie, jeśli agenci otrzymują prowizję zgodnie ze swoją sprzedażą – dokładnie wiesz, ile sprzedaży wykonali konkretni agenci.

Informacje o sprzedaży

LiveChat oferuje cenne informacje o sprzedaży, takie jak strona odsyłająca lub bieżąca lokalizacja bezpośrednio w oknie czatu. Możesz wykorzystać te dodatkowe dane, aby skuteczniej zamknąć sprzedaż.

Ponadto można korzystać z różnych integracji zewnętrznych w celu uzyskania szczegółowych informacji kontaktowych z własnych baz danych i wyświetlania ich w usłudze LiveChat.

Kierowanie na użytkowników z kampanii

LiveChat pozwala automatycznie dotrzeć do potencjalnych Klientów, którzy weszli na Twoją stronę internetową w ramach konkretnej kampanii marketingowej. Po prostu utwórz niestandardowe zaproszenie, które zostanie uruchomione, gdy ktoś użyje linku powiązanego z kampanią lub wejdzie z konkretnej strony odsyłającej.

Integracje e-commerce

Skorzystaj z naszych integracji e-commerce, aby połączyć LiveChat z narzędziami sprzedażowymi, z których korzystasz. Posiadamy szereg wtyczek popularnych platform e-commerce, a także wiele funkcji analitycznych i integracji CRM. Na przykład możesz zobaczyć, jak duży wpływ ma Twój LiveChat w Google Analytics.

Więcej funkcji LiveChat

Uruchom bezpłatny trial LiveChat!

instalacja w 5 minut, testowanie planu "Team" przez 30 dni, karta płatnicza nie wymagana