Angażowanie Klientów
Zwiększ szanse na czatowanie z odwiedzającymi Twoją stronę. Spraw, aby Twój czat był bardziej widoczny, dodając przyciągające uwagę grafiki i przyciski. Zaproszenia na czacie automatycznie ułatwiają dotarcie do odwiedzających.
Automatyczne zaproszenia
LiveChat może wykryć, kiedy odwiedzający podejmują określone działania w Twojej witrynie i wysyłać zaproszenia do rozmowy na podstawie tych działań. Możesz na przykład skonfigurować zaproszenie z propozycją pomocy, które uruchomi się, gdy użytkownik zobaczy kilka stron pomocy.
Poza początkową konfiguracją zaproszeń ich działanie jest automatyczne. Jedyne co musisz zrobić, to obsłużyć wszystkie dodatkowe czaty przychodzące dzięki zaproszeniu.
Kierowanie na grupy użytkowników
Docieraj do określonych grup użytkowników odwiedzających Twoją witrynę. LiveChat pomoże ci określić, kto chce coś kupić, kto potrzebuje wsparcia, a kto jest powracającym Klientem.
Eye-catchers, czyli przyciągające uwagę grafiki
Upewnij się, że użytkownicy mogą zawsze zobaczyć okno czatu za pomocą niestandardowego eye-catchera. Jest to grafika, która zwraca szczególną uwagę na Twój LiveChat.
Możesz użyć grafiki z galerii gotowych wzorów lub załadować swój własny, który będzie zgodny ze stylem i wyglądem Twojej witryny.
Czat na Facebooku
Umieszczenie funkcji czatu na stronie na Facebooku otworzy zupełnie nowy kanał do wykorzystania przez Klientów. Twoi agenci mogą odpowiadać na czaty z Facebooka tak, jakby były normalnymi rozmowami odbywającymi się na Twojej witrynie.
Spersonalizowane zaproszenia
Aby uzupełnić korzystanie z automatycznych zaproszeń na czacie, możesz wystosować ręcznie spersonalizowane zaproszenie do użytkowników wchodzących na Twoją stronę.
Ta funkcja pozwala przyciągnąć wartościowych Klientów, którzy w przeciwnym razie mogliby opuścić witrynę bez podjęcia rozmowy przez czat.
Formularz ticketów
Nawet jeśli przejdziesz w tryb offline, LiveChat będzie nadal mógł zbierać zapytania od użytkowników Twojej witryny. Przy braku dostępnych agentów okno czatu na stronie internetowej zostaje zastąpione formularzem zgłoszenia. Korzystając z formularza, odwiedzający mogą zostawić pytania jako tickety. Gdy wrócisz online, możesz na nie odpowiedzieć.
Automatyczne lub ręczne przydzielanie czatów.
Czaty w LiveChat mogą być automatycznie kierowane do dostępnych agentów zgodnie ze zmodyfikowanym algorytmem round robin lub mogą być ręcznie pobierane przez agentów z kolejki.
Algorytm przypisuje czaty do dostępnych agentów tak równomiernie, jak to możliwe. Jest modyfikowany przez dwa dodatkowe czynniki. Po pierwsze, możesz ustawić określony limit czatów dla agenta, a po osiągnięciu limitu agent nie będzie już otrzymywać żadnych czatów. Po drugie, powracający odwiedzający zostaną przypisani do agentów, których już znają, aby uczynić to doświadczenie bardziej osobistym.Wszystkie nadmierne rozmowy zostaną wysłane do kolejki.
Podczas korzystania z ręcznego przydzielania wszystkie czaty są przesyłane bezpośrednio do kolejki więc jest to zadaniem Twoim i Twoich agentów, by je przyjąć. Możesz wybrać odwiedzających, których chcesz zaprosić do rozmowy.
Osadzone i wyskakujące okno czatu
LiveChat oferuje dwa sposoby umieszczania okna czatu na Twojej stronie internetowej. Możesz wybrać okno czatu, które jest osadzone w Twojej witrynie i podąża za odwiedzającym, gdy zmienia podstrony. Jest to świetne rozwiązanie, jeśli chcesz, aby pomoc zawsze była dostępna. Inną opcją jest użycie wyskakującego okna czatu, które otwiera się w oddzielnym oknie przeglądarki. Wybierz ten typ okna, jeśli chcesz, aby czat i witryna były oddzielne.