Obsłuż nawet 10× więcej zgłoszeń z HelpDesk
HelpDesk to prosty w obsłudze system ticketowy, który pozwala zebrać całą komunikację z klientami w jednym miejscu.
Dołącz do 3000+ ekspertów, którzy zapewniają doskonałą obsługę klienta dzięki HelpDesk

Skorzystaj z HelpDesk, aby rozwiązać każdą sprawę
Jeden system zgłoszeń dla lepszej współpracy. Usprawnij swój codzienny przepływ pracy i zachwyć klientów szybkim wsparciem.
System ticketowy, który po prostu działa.
- Zarządzaj całą komunikacją z klientami w jednym miejscu
- Automatycznie zamieniaj e‑maile w zgłoszenia
- Statusy, priorytety i tagi porządkują pracę

Przyszłość ticketingu AI zaczyna się tutaj.
- Automatyzuj przydziały, tagowanie i follow‑upy za pomocą reguł
- Makra i gotowe odpowiedzi zapewniają spójność
- Monitoruj SLA, aby trzymać czasy odpowiedzi i rozwiązań

HelpDesk — jedno miejsce na wszystkie Twoje zgłoszenia.
- Współpraca dzięki prywatnym notatkom i skrzynkom zespołowym
- Widoki i filtry pozwalają skupić się na tym, co ważne
- Pełen kontekst klienta bez opuszczania zgłoszenia

Skorzystaj z HelpDesk, aby rozwiązać każdą sprawę
- Śledź czas odpowiedzi i rozwiązań w raportach
- Identyfikuj wąskie gardła w raportach tagów i agentów
- Eksportuj dane do pogłębionej analizy

Integracje i rozszerzenia HelpDesk
Odkryj idealne aplikacje, wtyczki i integracje w Marketplace, aby wzmocnić możliwości HelpDesk i wynieść produktywność Twojego zespołu na wyższy poziom.


"HelpDesk obejmuje wszystko, czego potrzebowaliśmy, jeśli chodzi o asynchroniczną komunikację z klientem."
Irina Bokareva
Marketing Project Manager w Brastel Co., Ltd.
Zasługujesz na łatwiejszą obsługę klienta
Wypróbuj HelpDesk przez 14 dni za darmo. Bez karty i bez zobowiązań!