Prosty system ticketowy dla zespołu takiego jak Twój

Zarządzaj wszystkimi wiadomościami od klientów w jednym miejscu. Buduj lepsze więzi, automatycznie.

Darmowy 14 dniowy trial Karta nie wymagana Gotowe automatyzacje

HelpDesk app screenshot: tickets view HelpDesk app screenshot: tickets view

Zobacz prezentację wideo Zobacz prezentację wideo

Dołącz do 3,000+ ekspertów, którzy zapewniają doskonałą obsługę klienta dzięki HelpDesk

Companies using HelpDesk Companies using HelpDesk

Skorzystaj z HelpDesk, aby rozwiązać każdą sprawę

Ticketing system for teams

Jeden system zgłoszeń dla lepszej współpracy. Usprawnij swój codzienny przepływ pracy i zachwyć klientów szybkim wsparciem.

Zobacz prezentację produktu

Zautomatyzuj swoją pracę
w mgnieniu oka

Zautomatyzuj swoje zadania

Automatycznie rozwiązuj zgłoszenia i oszczędzaj czas w przypadku skomplikowanych spraw.

Automate your tasks

Wysyłaj gotowe wiadomości

Podnieś poziom rozwiązywanych spraw dzięki predefiniowanym odpowiedziom.

Send ready messages

Wykonuj akcje masowe

Adresuj wiele podobnych zgłoszeń klientów ze swojej listy na raz.

Perform bulk actions

Korzystaj z raportów w czasie rzeczywistym

Zagłęb się w raporty z metrykami wydajności, aby podejmować decyzje na podstawie danych.

Use real-time reporting

Zobacz możliwości automatyzacji

Zarządzaj wszystkimi wiadomościami od klientów

Zgromadź wszystkie wiadomości

Połącz kanały komunikacji w jednym dashboardzie.

Capture all messages

Twórz widoki zgłoszeń

Skoncentruj się, filtrując i grupując sprawy klientów.

Create ticket views

Aktualizuj status ticketu

Szybko aktualizuj etap, na którym znajduje się sprawa Twojego klienta.

Detail your tickets

Poznaj cały kontekst

Przeglądaj poprzednie rozmowy, aby dogłębnie zrozumieć klienta.

Know the full story

Zobacz funkcje zarządcze

Współpracuj z całym zespołem

Unikaj powieleń

Unikaj trudnych sytuacji, w których wielu agentów obsługuje ten sam ticket.

Spot collisions

Oznaczaj współpracowników

Zawołaj specjalistę, który pomoże szybko rozwiązać sprawę.

Mention teammates

Wysyłaj prywatne notatki

Omawiaj złożone przypadki ze swoim zespołem w sposób niewidoczny dla klienta.

Send private notes

Obserwuj tickety

Zostań obserwatorem, aby otrzymywać powiadomienia o aktualizacjach w czasie rzeczywistym.

Zobacz funkcje współpracy

Firmy na całym świecie korzystają z HelpDesk,
aby wspierać klientów

39%

Zespół Brastel oszczędza 12 minut na obsłudze każdego zgłoszenia. To spadek o 39% w procesie obsługi klienta.

2,000

Zespół Brastel obsługuje prawie 2000 ticketów miesięcznie za pomocą automatyzacji.

HelpDesk obejmuje wszystko, czego potrzebowaliśmy, jeśli chodzi o asynchroniczną komunikację z klientem.

Irina Bokareva
Marketing Project Manager w Brastel Co., Ltd.

Przeczytaj historię sukcesu
Brastel Brastel

Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom i rozpocznij okres próbny HelpDesk

Darmowy 14 dniowy trial Karta nie wymagana Prosta konfiguracja

Łatwe połączenie z niezbędnymi narzędziami

Zintegruj system zgłoszeń HelpDesk z CRM, ulubionymi aplikacjami i platformami do zarządzania, aby w pełni odzwierciedlić Twój codzienny przepływ pracy.

Znajdź swoją integrację

Przeglądaj HelpDesk na swój własny sposób

Skorzystaj z dostępnych zasobów zaprojektowanych z myślą o Tobie, aby uzyskać pomoc, znaleźć inspirację i zacząć działać w swoim systemie zgłoszeń.

HelpDesk app screenshot

Czym jest HelpDesk?

Oprogramowanie HelpDesk to narzędzie obsługujące szeroki zakres działań wspierających klienta. Możesz organizować wiadomości, udzielać pomocy i wymieniać informacje z klientami w jednym punkcie kontaktowym. Aplikacja wykorzystuje tickety do komunikacji — dlatego jest również znana jako system zgłoszeń.

HelpDesk app screenshot
HelpDesk app screenshot

Dane zebrane z ticketów są cennym źródłem informacji o klientach. Możesz analizować historie wsparcia i być dobrze przygotowanym na nowe przypadki klientów.

Oprogramowanie help desk generuje raporty tematyczne, które pozwalają zweryfikować wydajność zespołu i udoskonalić strategię obsługi klienta.

Drawing: A hand pointng to a button

Zaoszczędź czas dzięki zautomatyzowanej obsłudze klienta podczas okresu darmowego

Karta nie wymagana Gotowe automatyzacje Prosta konfiguracja

Odkryj inne produkty