LiveChat® - Oprogramowanie do obsługi klienta
Jak wdrożyć LiveChat na stronie internetowej?

Jak wdrożyć LiveChat na stronie internetowej?

Wdrożenie narzędzia LiveChat na stronę internetową.

Zainstaluj LiveChat za pomocą fragmentu kodu JavaScript. 

Jeśli jeszcze nie masz konta, załóż je, korzystając z 14-dniowego okresu próbnego (karta kredytowa nie jest wymagana). Aby uzyskać dodatkowy tydzień testowania narzędzia, rozpocznij czat z Konsultantem. Po wykonaniu tej czynności, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zaloguj się do Twojego konta LiveChat, a następnie przejdź do Settings > Channels > Website 

2. W kolejnym kroku wybierz opcję „Copy code”.

3. Następnie wklej skopiowany kod do kodu źródłowego Twojej witryny przed znacznikiem </body>.

4. Po pomyślnym dodaniu kodu LiveChat do Twojej witryny odśwież stronę. Widget czatu powinien znajdować się w prawym dolnym rogu.

Jeżeli masz problemy z wdrożeniem narzędzia LiveChat na swojej stronie, skorzystaj z czatu w prawym dolnym rogu,  a uzyskasz wsparcie ze strony Konsultanta 💬.

Jeżeli prowadzisz swoją stronę na platformach takich jak WordPress, Shopify czy BigCommerce, skorzystaj ze specjalnych wtyczek, dzięki którym wdrożysz narzędzie na stronie.

Udostępniamy proste i przystępne samouczki dotyczące konfiguracji niemal każdego systemu CMS, kreatora stron internetowych oraz platform e-commerce. Oto kilka najpopularniejszych:

Nadal nie znalazłeś tego czego szukasz? Odwiedź nasz Marketplace, aby wyszukać integracji, która Cię interesuje. Możesz wyszukać jej samodzielnie lub korzystając z paska wyszukiwania.

Wszystkie integracje są dostarczane z samouczkiem, który zawiera informacje “krok po kroku” jak wdrożyć narzędzie.

Co dalej?

  • Dostosuj widget czatu tak, aby pasował do Twojej witryny,
  • Ustaw automatyczne zaproszenia, które zachęcają odwiedzających stronę do interakcji (nazywamy je Greetings, czyli pozdrowieniami),
  • Obejrzyj filmik prezentujący produkt – poznaj tajniki narzędzia LiveChat od osób, które korzystają z niego na co dzień,
  • Przeczytaj nasz poradnik (Handbook), który przedstawia i wyjaśnia podstawowe funkcje LiveChata.

Po wdrożeniu narzędzia na swojej stronie możesz skupić się na jego maksymalnym wykorzystaniu. Nasi Partnerzy posiadają usługi, które pomogą Ci rozwinąć Twój biznes oraz poprawią komunikację z Klientem.