Jak wdrożyć LiveChat na stronie internetowej?

Wdrożenie narzędzia LiveChat na stronę internetową. Zainstaluj LiveChat za pomocą fragmentu kodu JavaScript.  Jeśli jeszcze nie masz konta, załóż je, korzystając z 14-dniowego okresu próbnego (karta kredytowa nie jest wymagana). Aby uzyskać dodatkowy tydzień testowania narzędzia, rozpocznij czat z Konsultantem. Po wykonaniu tej czynności, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: 1. Zaloguj się do Twojego konta … Continued

Dlaczego warto korzystać z LiveChat? [5 powodów]

Zdalna obsługa klienta zyskała na znaczeniu jeszcze bardziej, niż dotychczas. 97% kupujących przyznaje, że ma ona wpływ na wybór i lojalność wobec marki. Możliwość jak najszybszego i najłatwiejszego kontaktu jest więc jednym z głównych wyzwań dla klientocentrycznych firm. LiveChat sprawi, że Twoja organizacja zaliczy się do tego grona. Oto 5 powodów, dla których Twoja firma … Continued

LiveChat w sprzedaży kursów e-learning

Wraz z rozwojem mobilności i metod zdalnego nauczania kursy e-learningowe coraz bardziej zyskują na popularności. Najczęściej wykorzystywane są do nauki języków obcych, ale w Polsce można znaleźć także oferty szkół nauki programowania czy kursów dotyczących samorozwoju. Z rosnącą popularnością tej metody nauki rosną wymagania użytkowników, który mają do wyboru szeroką ofertę kursów. Przeglądając strony internetowe … Continued

LiveChat – korzyści dla sklepów internetowych

Wykorzystanie czata w sklepie internetowym daje wiele możliwości i korzyści. Rozmawiaj ze swoimi Klientami, aby podnieść sprzedaż oraz poziom zadowolenia Klientów z oferowanych przez Ciebie usług.https://www.youtube.com/watch?v=AxTO6j2P6fI&list=PL7Zuz6Y3n8Smawm-xN6C1hsvSVeSShWQu Zapraszamy do oglądnięcia powyższego filmu.

Jak aktywizować użytkownika z użyciem gotowych podpowiedzi?

Odpowiednio skonfigurowane i obsługiwane narzędzie LiveChat pozwala na zwiększenie liczby konwersji na naszej stronie internetowej. Dzięki automatycznym zaproszeniom nawiązujemy kontakt z osobami, które odwiedzają naszą stronę. Są to potencjalni klienci, którzy pojawili się na tej stronie, ponieważ szukają konkretnej oferty. Zaproszenie ich do rozmowy to pierwszy krok w nawiązaniu relacji na linii firma-klient. Konsultant na … Continued

Facebook chat plugin: szansa, nie zagrożenie

6 listopada Facebook ogłosił rozpoczęcie beta testów nowej wtyczki. Pozwoli ona klientom na czatowanie z firmami nie tylko na stronie Facebooka, ale także na stronach internetowych tychże właśnie firm. Jak można sobie wyobrazić, ta wiadomość wstrząsnęła branżą e-commerce. Wejście tak dużego gracza do branży czatów na żywo, wprowadziło spore zaniepokojenie wśród inwestorów posiadających udziały w … Continued

Narzędzie Live Chat dla e-sklepu

Nie znajdziemy sklepu stacjonarnego bez sprzedawcy, dlaczego więc wiele sklepów internetowych zostaje pozostawionych samym sobie? Bez doradcy, niezdecydowany klient prawdopodobnie jedynie przejrzy stronę, a następnie opuści sklep. Jak więc zapewnić takim klientom odpowiednią pomoc i obsługę? Z pomocą przychodzi tutaj Live Chat. Podglądanie koszyka Narzędzie czatu idealnie nadaje się do sklepu e-commerce, ponieważ pozwala na … Continued

Reklamuj i czatuj, czyli przedłużenie akcji marketingowej na czacie

Odpowiednio ukierunkowana akcja marketingowa ma za zadanie zwiększenia zainteresowania klientów daną ofertą co będzie skutkować także wzrostem ruchu na stronie firmy, a także oczywiście większymi zyskami. Narzędzie LiveChat daje bardzo atrakcyjną możliwość wykorzystania czatu w połączeniu z akcjami marketingowymi, a tym samym dodatkowe zwiększenie ich efektywności Czat przedłużeniem reklamy Oczywiście pierwszym krokiem jest wykupienie odpowiedniej … Continued

Zastosowanie LiveChat w turystyce

Jednym z ważniejszych czynników wpływającym na wykupienie (lub nie) udziału w imprezie turystycznej jest możliwość utwierdzenia się klienta, że dana oferta w pełni zgadza się z jego wymarzonym wyjazdem, którego wizję budował sobie w głowie od kilku miesięcy. Wraz ze stale rosnącym odsetkiem imprez turystycznych zakupywanych przez internet bardzo ważnym jest aby zapewnić jakość obsługi … Continued

Uruchom bezpłatny trial LiveChat!

5-minutowa instalacja, licencja TEAM na 14 dni, nie wymagana karta kredytowa.

Chcesz lepiej poznać narzędzie LiveChat, aby wejść na wyższy poziom obsługi swoich Klientów?

X