Reklamuj i czatuj

czyli przedłużenie akcji marketingowej na czacie

Odpowiednio ukierunkowana akcja marketingowa ma za zadanie zwiększenia zainteresowania klientów daną ofertą co będzie skutkować także wzrostem ruchu na stronie firmy, a także oczywiście większymi zyskami. Narzędzie LiveChat daje bardzo atrakcyjną możliwość wykorzystania czatu w połączeniu z akcjami marketingowymi, a tym samym dodatkowe zwiększenie ich efektywności przedłużenie kampanii na działania czatu

Czat przedłużeniem reklamy

Oczywiście pierwszym krokiem jest wykupienie odpowiedniej reklamy w wybranym przez nas medium. Może to być równie dobrze kampania promocyjna firmy na Facebook, jak i reklama w AdWords. Następnie należy odpowiednio skonfigurować czat oraz kampanię reklamową, aby wiązały one w całość reklamę, czyli zarówno to co się dzieje na czasie, jak i na naszej reklamowanej stronie. Narzędzie LiveChat będzie badać z jakiej dokładnie kampanii klient przybył na stronę i z związku z tym może wystosować odpowiednie powitanie nawiązujące do danej kampanii. Może być to tekst ściśle powiązany z tekstem samej reklamy, która skłoniła klienta do wejścia na stronę np. jeżeli reklama dotyczy stricte oferty promocyjnej na daną rzecz czy usługę, czat wyświetli powitanie nawiązujące do danej promocji.

Stworzenie ciągu komunikacyjnego

Po zareagowaniu na konkretną kreację reklamową klient zobaczy odniesienie się do niej w zaproszeniu do rozmowy przez czat. Po jej nawiązaniu trafia w ręce wykwalifikowanego konsultanta, który trzymając się ścisłych wytycznych poprowadzi rozmowę na temat danej akcji marketingowej, z której klient trafił na stronę. Pozwala to zachować ład i tworzy ciąg komunikacyjny, dzięki któremu klient na pewno nie zapomni dlaczego postanowił wejść na stronę oraz będzie się czuł pewnie podczas wizyty. Oczywiście można byłoby też nawiązać rozmowę bez kojarzenia jej z daną akcją, jednak wtedy klient mógłby czuć się zdezorientowany, a tym samym mógłby się szybko zniechęcić.

Konfigurowanie narzędzia LiveChat

przedłużenie kampanii na działania czatu Konfigurowanie zaproszenia do rozmowy dla użytkownika przychodzącego z konkretnej rozmowy. źródło: livechatinc.com Dzięki połączeniu narzędzia czat ze strony z daną akcją marketingową na pewno można liczyć na podniesienie się efektywności reklam, a tym samym zwiększenie liczby rozmów na stronie. Oczywiście prowadzi to bezpośrednio do zwiększenia się sprzedaży oferowanych produktów czy usług, które były reklamowane. Aby jednak te działania przyniosły odpowiedni efekt potrzebna jest fachowa konfiguracja, która zapewni odpowiednie reakcje użytkowników. Jeżeli w firmie nie ma specjalisty z tym zakresie, warto skorzystać z usług profesjonalistów. Ustawią oni reklamę i czat,tak aby spełniały wymagania danej akcji marketingowej i były w pełni wykorzystane.

Czas na profesjonalistów

Firma .BespokeChat może zapewnić taką usługę dla swoich klientów, a doświadczeni konsultanci z tego zespołu poprowadzą odpowiednio czaty z klientami, tak aby jak najchętniej korzystali oni z promocji. Duży zakres możliwości ustawień czatu w połączeniu z szerokimi ramami godzinowymi pracy zespołu zapewni maksymalne wykorzystanie danej akcji marketingowej.

.BespokeChat

ZOBACZ INNE WPISY

Rozpocznij bezpłatny okres testowy!

instalacja w 5 minut testowanie planu „TEAM” przez 30 dni karta płatnicza nie jest wymagana

Chcesz nauczyć się dobrze prowadzić chat

na swojej stronie?

Mamy dla Ciebie kompendium wiedzy o LiveChat!

A w nim m. in: 

  • - od czego zacząć wprowadzanie chata
  • - jak aktywizować użytkownika na czacie
  • - 5 sposobów na wzrost sprzedaży w e-commerce z użyciem chata

Kompendium zostało wysłane na Twój e-mail

Życzymy przyjemnego czytania!