Uzyskiwanie opinii

Zobacz, jak zadowoleni są Twoi Klienci. Mogą zostawić ocenę po zakończeniu czatu lub ticketu, a także napisać dodatkowe komentarze w ankietach.

Oceny

W dowolnym momencie czatu Klienci mogą korzystać z intuicyjnych przycisków „kciuk w górę” lub „kciuk w dół” aby ocenić usługę. Oceny na czacie pokazują agentów, którzy wykonują dobrą robotę i dostarczają cennych informacji na temat stanu Twojej obsługi Klienta.

LiveChat oferuje dedykowany raport dotyczący zadowolenia Klientów. Dodatkowo możesz filtrować zarchiwizowane czaty, aby znaleźć rozmowy ocenione negatywnie. Umożliwia to wykrycie typowych problemów i przekazanie informacji zwrotnych do agentów.

Komentarze oceniające

Oceniając agenta, goście mogą zostawić krótkie komentarze, które dają dodatkowe informacje o tym, co poszło dobrze lub źle podczas czatu.

Oceny ticketów

Wszystkie tickety również mogą zostać ocenione. Klienci, których sprawa została eskalowana do ticketu, mogą ocenić interakcję po rozwiązaniu problemu.

Aby zwiększyć liczbę otrzymywanych ocen ticketów, automatyczne zapytanie o ocenę można wysłać po rozpatrzeniu zgłoszenia.

Ankiety po czacie

Możesz uzyskać bardziej szczegółowe opinie po każdym czacie, korzystając z ankiet po czacie. Skorzystaj z nich, aby wprowadzić bardziej szczegółowy system oceny, np. pięciostopniową skalę, zadaj konkretne pytania dotyczące otrzymanej usługi lub zostaw pole komentarza, które Klient może wypełnić.

Statystyki satysfakcji

Zobacz swoją obsługę Klienta na pierwszy rzut oka, przeglądając raporty LiveChat. Możesz sprawdzić wydajność zespołu obsługi Klienta, przeglądając swoje działania, korzystając z podstawowego raportu statystyk oraz innych raportów dot. czatów i ticketów.

Więcej funkcji LiveChat

Uruchom bezpłatny trial LiveChat!

5-minutowa instalacja, licencja TEAM na 14 dni, nie wymagana karta kredytowa.

Chcesz nauczyć się dobrze prowadzić chat

na swojej stronie?

Mamy dla Ciebie darmowe kompendium wiedzy

o LiveChat! A w nim, m.in.

  • od czego zacząć wprowadzanie chata,
  • jak aktywizować użytkownika na czacie,
  • 5 sposobów na wzrost sprzedaży w e-commerce z użyciem chata.