Bezpieczeństwo

Twoje dane są bezpieczne podczas korzystania z LiveChat. Każde połączenie z LiveChat jest szyfrowane. Bez względu na to, czy jest to logowanie się agenta, czy treść czata z użytkownikiem, wymieniane dane są zawsze bezpieczne.

Szyfrowanie

Każde połączenie z LiveChat jest szyfrowane 256-bitowym protokołem SSL, zarówno dla agentów korzystających z aplikacji, jak i Klientów korzystających z okna czatu w Twojej witrynie.

Maskowanie kart kredytowych

Jeśli nie chcesz przetwarzać żadnych informacji o płatnościach za pośrednictwem usługi LiveChat, możesz zablokować wyświetlanie numerów kart kredytowych w aplikacji.

LiveChat może wykryć, kiedy Klient wprowadza swój numer karty kredytowej i może go zamaskować. Tylko kilka ostatnich cyfr zostanie ujawnionych w celu identyfikacji.

Gdy funkcja maskowania kart kredytowych jest włączona, numery będą również ukryte w archiwach czatów.

Ograniczenie dostępu

Aby agenci mogli logować się do aplikacji tylko na bezpiecznych komputerach, możesz ograniczyć dostęp do swojego LiveChat do wybranej puli adresów IP. Daje to gwarancję, że agenci używają tylko urządzeń, które zostały odpowiednio zabezpieczone.

To dodatkowy środek bezpieczeństwa, który powstrzyma każdego niepożądanego od zalogowania się do twojego LiveChat, nawet jeśli w jakiś sposób zdobyłby dane do logowania jednego z Twoich agentów.

Logowanie za pomocą kont Google

Możesz podnieść bezpieczeństwo swojego LiveChat, logując się za pomocą konta Google. Logując się w Google, nie musisz pamiętać kolejnego hasła. Po prostu zaloguj się przy użyciu hasła, którego używasz codziennie dla swojego konta e-mail.

Weryfikacja 2-etapowa

Korzystając z konta Google do logowania się do LiveChat, możesz skorzystać z jego dwuetapowej procedury weryfikacji, aby jeszcze bardziej zwiększyć bezpieczeństwo.

Po włączeniu weryfikacji dwuetapowej agenci muszą wpisać dodatkowy kod przesłany przez Google.

Jeśli logujesz się za pomocą Google na swojej licencji, możesz się upewnić, że nie zostaną wykonane żadne nieautoryzowane logowania.

Centrum danych w Europie

Europejskie firmy mogą teraz zdecydować o zachowaniu swoich danych w Unii Europejskiej. Oznacza to, że ich dane są chronione przez dyrektywę o ochronie danych i dyrektywę o e-prywatności.

Dzięki dwóm centrom danych w Niemczech i Holandii podwoiliśmy poziom ochrony i naszej pojemności w Europie. Daje to europejskim firmom maksymalne bezpieczeństwo danych.

Więcej funkcji LiveChat

Uruchom bezpłatny trial LiveChat!

5-minutowa instalacja, licencja TEAM na 14 dni, nie wymagana karta kredytowa.

Chcesz nauczyć się dobrze prowadzić chat

na swojej stronie?

Mamy dla Ciebie darmowe kompendium wiedzy

o LiveChat! A w nim, m.in.

  • od czego zacząć wprowadzanie chata,
  • jak aktywizować użytkownika na czacie,
  • 5 sposobów na wzrost sprzedaży w e-commerce z użyciem chata.