System ticketów

LiveChat jest dostarczany z wbudowanym systemem ticketów. Umożliwia on obsługę wszystkich działań pomocy z jednego miejsca. Jeśli czatu nie można rozwiązać jednym dotknięciem, agenci mogą eskalować go do ticketu, aby zająć się nim później.

Źródła ticketów

Istnieje kilka sposobów na uzyskanie ticketów w LiveChat. Możesz tworzyć tickety w locie podczas rozmowy z Klientem.Jeśli zapomniałeś utworzyć ticket podczas rozmowy, możesz to zrobić później w archiwum.

Możesz również przesłać e-maile z działu pomocy jako tickety bezpośrednio do LiveChat. Dodatkowo możesz użyć Facebooka i Twittera jako dodatkowych źródeł zapytań od Klientów.

Komentarze

Współpracując nad ticketem z resztą zespołu, nie musisz przenosić swojej komunikacji poza LiveChat. Możesz używać prywatnych komentarzy, które są niewidoczne dla Klientów, ale są widoczne dla innych członków zespołu.

Dzięki utrzymywaniu łączności wewnętrznej z ticketem będziesz mógł łatwo wskoczyć do dowolnego miejsca procesu wsparcia, ponieważ wszystkie najważniejsze informacje są łatwo dostępne.

Oznaczanie ticketów

Aby usprawnić działania związane z ticketami, możesz przypisać tagi do ticketów, aby łatwiej je później zidentyfikować. Tickety można sortować według określonego tagu, aby zapewnić lepszy ogląd sytuacji. Możesz także sprawdzić najważniejsze dane o obsłudze Klienta związane z konkretnym tagiem.

Oceny ticketów

Twoi klienci mogą poinformować Cię, jeśli są zadowoleni z otrzymanej usługi, oceniając swoje tickety. Możesz sprawdzić liczbę dobrych i złych ocen dla danego okresu lub agenta w raportach.

LiveChat może automatycznie przypominać Klientom o ocenie rozwiązanych ticketów, aby mieć pewność, że uzyskasz pełny obraz.

Raporty i analityka ticketów

LiveChat automatycznie śledzi wszystkie czynności związane z ticketami i prezentuje dane w kilku raportach i analizach. Korzystając z tych raportów, będziesz mógł określić, skąd są Twoje tickety, ile z nich zostało rozwiązanych i czy Twoi klienci są zadowoleni po rozwiązaniu ich spraw.

Więcej funkcji LiveChat

Uruchom bezpłatny trial LiveChat!

instalacja w 5 minut, testowanie planu "Team" przez 30 dni, karta płatnicza nie wymagana