Śledzenie użytkowników

Dzięki LiveChat będziesz dokładnie wiedzieć, kto odwiedza Twoją witrynę. Korzystając z informacji o konsumentach, będziesz w stanie zapewnić lepszą obsługę i doświadczenie zakupu swoim Klientom

Zbieranie danych o Klientach

Zobacz, kto przegląda obecnie Twoją witrynę i wybierz najlepsze podejście, aby zmienić gościa w Klienta. LiveChat śledzi lokalizację Twoich Klientów i pokazuje, którą stronę odwiedzają.

Filtrowanie odwiedzających

Filtruj pulę Klientów, aby wyświetlać użytkowników z określonego kraju lub tych odwiedzających konkretną stronę. Możesz także wybrać pokazywanie tylko nowych lub powracających Klientów.

Dodatkowe informacje o odwiedzających

Możesz podawać jeszcze więcej danych bezpośrednio na LiveChat, korzystając z naszej integracji z Facebookiem lub różnymi usługami CRM, takimi jak Highrise, Fullcontact i Nutshell.

Więcej funkcji LiveChat

Uruchom bezpłatny trial LiveChat!

5-minutowa instalacja, licencja TEAM na 14 dni, nie wymagana karta kredytowa.

Chcesz nauczyć się dobrze prowadzić chat

na swojej stronie?

Mamy dla Ciebie darmowe kompendium wiedzy

o LiveChat! A w nim, m.in.

  • od czego zacząć wprowadzanie chata,
  • jak aktywizować użytkownika na czacie,
  • 5 sposobów na wzrost sprzedaży w e-commerce z użyciem chata.