![](https://www.livechat.pl/wp-content/uploads/2017/09/fl-ico-visitors-tracking@2x.png)
Śledzenie użytkowników
Dzięki LiveChat będziesz dokładnie wiedzieć, kto odwiedza Twoją witrynę. Korzystając z informacji o konsumentach, będziesz w stanie zapewnić lepszą obsługę i doświadczenie zakupu swoim Klientom
![](https://www.livechat.pl/wp-content/uploads/2017/09/gathering-customer-data@2x.png)
Zbieranie danych o Klientach
Zobacz, kto przegląda obecnie Twoją witrynę i wybierz najlepsze podejście, aby zmienić gościa w Klienta. LiveChat śledzi lokalizację Twoich Klientów i pokazuje, którą stronę odwiedzają.
![](https://www.livechat.pl/wp-content/uploads/2017/09/visitor-information-filtering@2x.png)
Filtrowanie odwiedzających
Filtruj pulę Klientów, aby wyświetlać użytkowników z określonego kraju lub tych odwiedzających konkretną stronę. Możesz także wybrać pokazywanie tylko nowych lub powracających Klientów.
![](https://www.livechat.pl/wp-content/uploads/2017/09/visitor-info-2@2x-1.jpg)
Dodatkowe informacje o odwiedzających
Możesz podawać jeszcze więcej danych bezpośrednio na LiveChat, korzystając z naszej integracji z Facebookiem lub różnymi usługami CRM, takimi jak Highrise, Fullcontact i Nutshell.